2009. december 20., vasárnap

Gaga hoax

Írtam egy postot, mert nekem úgy tűnik a hang Gagáé! Vagyis nem a kiscsaj énekel, aki a képen van.
én: I think it is a hoax. Cause I suppose the voice is the original!!!!!!!!!!
ezt kaptam rá
adler99: and i think youre fag
aztán jött még egy
Cello Master14: your an idiot if u actually think that. thats not Lady Gaga's voice.
én: ezt írtam visza
U R very unpolite! anyway nyald ki a bödönt vazze :)
a Cellonak meg ezt
U totaly missunderstood me but who cares! :) te is nyald ki, bakter
viszontválasz
adler99-től: you know whats not polite ?? telling someone that its music is fake hoax or whatever !!!!! or stealing someones country right? thats what you hungarians do!
én:
U R very funny! tanulj egy kis történelmet aztán majd beszélgetünk, egyébként nem értem mi bajod van, én tisztelem a véleményed, akkor te is az enyém és ne támadj és buzizz egyből, ezért tartunk itt mert ilyen felfogásod van, sajnállak, és légyszi ne írj többet köszi csá

Érdekes ez a net nem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése