2009. október 7., szerda

Ez is megvan avagy egy vonatozás margójára

Sikerült a jogi, mostmár csak meg kell venni és téphetem a szarvát.
:)

Korábban írtam, hogy nincs teljesen jó és tök rossz nap sem. Ma is ez volt. A vizsga simán ment. Aztán...
Nos, legyen elég annyi, hogy utálom azokat, akik nem őszinték vagy játszanak vagy tudnak dönteni egyszerű dolgokban sem és e miatt lehet akaratlanul, de azért tudatosan - mert csak fel tudja mérni, csak a könnyebb utat választja - kitérnek és azt hiszik, akkor túl vagyok rajta. Pedig nem igaz, nem szűnik meg a dolog vagy a "probléma" csak ignorálod.
Szőnyeg alá, ha tetszik.
Pedig sokkal egyszerűbb lenne, annyit mondani, hogy bocsi, de nem, mert...
Bár,l az ilyen emberektől indoklást végképp ne várjunk.

Pedig sztem nem várok sokat, csak amit én is megtennék. Korrektül viselkednék.
(Nem megy mindig nekem sem, sőt, sokszor nehéz, de legalább a tükör nem reped be reggelente!)
Igaz én nem vagyok szőke!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése