2009. szeptember 4., péntek

Ingyen fürdő


A 13. kerületi Hírnök című újság azt írja a 8. oldalon, hogy a Hollán Ernő utcában kialakított sétálóutcában a rend érdekében - és gondolom, hogy legalább egy ideig nézzen ki valahogy - térfigyelő kamerákat helyeztek ki és két parkgondnokot foglalkoztatnak.

(A látványterv: http://m.blog.hu/il/ilyenmasholnincs/image/hollan2.jpg)

Nos, én minden nap ott megyek át, de még egyiket sem láttam. Lehet, én voltam figyelmetlen.

De azt, azért gondolom nem csak én vettem észre, hogy néhány a közért aggódó honfitársunk alsó végtagját mártogatja a vízbe. Biztos csak az új szökőkútban lévő víz hőmérsékletét és a vízminőséget ellenőrizték - hogy nem e túl klóros például - de azért van erre ma már modernebb módszer is.

(kép: http://www.moksha.hu/?p=2526)

A körút és a Hollán sarkon már évek óta ott álldogáló kedvesen áruikat kínálgató viszonteladókról nem is beszélve. Mert, ha van kamera gondlom a monitor előtt ülők azt nézik, hogy rendben megy e az árusítás vagy után kell e tölteni a készletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése