2009. szeptember 7., hétfő

Roham

Egy kis őszinteségi roham. Nem aludtam az elmúlt 48 órában csak max. 4 órát. Végigdolgoztam a napot, rendesen. Megírtam 2 riportot, forgattam 2őt és egy műsort is felmondtam. és nem vagyok álmos. csak fáradt. De csak fizikailag, szellemileg abszolút fel vagyok pörögve. Agyalok. Ez a duma mostanában.
Tetszik ez a szó.
Mint az is, hogy élem az életem. Igen úgy nagybetűsen. ÉLEM. Jee baby. :) I love this game. Az álmatlanság jót tesz az alkotókedvnek. Legalábbis nálam. Alkotás alatt az írást értem. Mert sztem ez az egyik legteljesebb módja az alkotásnak. Vagyis, hogy a semmiből létrehozz valamit, ami talán - remélem - értékes is.
(Akkor az, ha más is - minimum egy, és nem tök debil arc - úgy érzi, igen, de igaza van.)

Szóval az írás, a legjobb dolgok közé tartozik. De jó lenne, ha még tehetségem is lenne hozzá. :)
Ezt is szeretem. Magamon nevetni. Mert nekem szabad. (Nem röhög! :) ) Szóval csak az üres lap és te. Na jó digitális formában, de az üres fehér tér. Igen, TÉR. De jó szó.

Szóval csak az üres, sőt tiszta felület, amelyet te töltesz meg tartalommal. S így töltöd ki az addig légüres teret. Helyet foglalsz, követelsz magadnak. Ez az alkotás öröme. Az önkifejezés. Magam, magam. Ugye, ismerős.

Szóval ott kezdtem, hogy őszinteségi roham. Akkor legyen benne egy kis... :) Hogy is mondják ezt? Ááá. Kurázsi! végigbuliztam az elmúlt három napot, ma meg meló és végig ezt a szót kerestem. Ma megkérdezte tőlem valaki, megérte? Mármint a buli, így lecsapni magam. S, én gondolkodás nélkül vágtam rá. Igen. Miért? Mert sosem akartam tömegember lenni. Minél több időt kihasználni, abból a kevésből ami adatik. Érezni azt a pezsgést a véredben mikor, tudod sok a kötelezettséged, de úgy gondolod a másnap reggel messze van még. Aztán mikor felkelsz, fájó fejjel, s rendbe hozod magad, bemész és ott is 100 %-ot adsz. S, jót mosolyogsz, ha megkérdi valaki mi volt a hétvégén. No ez a rock n roll. Nem az, aki két hétig fekszik és lábadozik, egy kis buli után. Az csak berugott, aminek meg semmi értelme, csak az agysejteket pusztítod.
Vagyis, én nem akarom magam leamortizáni, nem ez a cél, hanem élményeket gyűjteni.
Persze ahhoz nem kell pia, sem buli, de engem ez tölt fel.
A timeout.

Ja és még egy dolog, bár ez lehet külön blogbejegyzés tárgya lehetne. Azért írom így névvel ezt az egészet, mert akkor nincs benne semmipoén, ha nem tudják ki vagy. Persze, kivéve, ha csak fikázni szeretne valaki. Bár, sztem az megintcsak harag, düh és nem ész érvekkel való interaktív kapcsolat.
Pedig a net nem erről szól?
Értitek? INTERNET! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése