2009. szeptember 3., csütörtök

LOKI

Nos, bevallom alkalmi szurkoló vagyok én is, de legalább debreceni. (Sőt, nyugodtan kijelenthetem abszolút lokálpatrióta vagyok.) Ezért értem én, hogy csak akkor van tele a Puskás, mikor már a BL-be való kijutásért játszik a csapat, de talán ez a feljövünk a Mecsekből is Pestre, mert ez a magyar fociról szól, már határeset.
lásd: http://index.hu/video/2009/08/25/bl_debrecen_jegy/
Mert persze szól a magyar fociról is, de talán az érem másik oldala érdekesebb. Mármint, hogy sajnos itt tartunk, hogy egy vidéki csapat - ami bár, a legjobb évek óta, mert ők talán komolyan és sokat befektettek, hogy legyen eredmény is és ez most végre visszajön - kell ahhoz, hogy megmozduljon valami.
Ettől függetlenül stadion azért nem lesz. ne legyünk naívak.

Ezt a bejegyzést csak azért volt merszem leírni, mert ugye a focihoz nálunk mindenki ért, akkor én miért ne értehetnék. :)

Nos, summa summárum. Kint leszek mind a 3 hazai meccsen.
http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.aspx?id=2652

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése